- Detalii
-
Creat: Vineri, 31 Mai 2013 01:40
-
Scris de White Strawberry
(3) Compartimentul normare-salarizare are următoarele atribuţii:
a) cunoaşte şi aplică normele emise de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, respectiv de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, precum şi măsurile stabilite de inspectorul şcolar general pe probleme specifice compartimentului, la nivel de inspectorat şi de unităţi subordonate;
b) întocmeşte statul de funcţii al inspectoratului şcolar şi îl înaintează spre aprobare consiliului de administraţie;
c) întocmeşte statele de plată pentru personalul propriu al inspectoratului şcolar;
d) asigură fluxul informaţional în domeniul de competenţă pentru personalul similar din unităţile de învăţământ;
e) realizează indicatorii de normare-salarizare şi înaintează rapoartele statistice centralizate organelor ierarhic superioare;
f) respectă prevederile legale în raporturile de muncă, în salarizarea personalului angajat din aparatul propriu al inspectoratului şcolar şi acordă toate drepturile cuvenite personalului din unităţile din subordine;
g) avizează statele de personal;
h) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.