- Detalii
-
Creat: Vineri, 31 Mai 2013 01:40
-
Scris de White Strawberry
Art. 16. - Domeniul funcţional management şi dezvoltare instituţională se organizează pe compartimente:
1. Compartimentul Managementul unităţilor de învăţământ are următoarele atribuţii:
a) acordă consiliere conducerii unităţilor şcolare din subordine pe probleme de management, rezolvarea conflictelor, legislaţie, relaţiile şcolii cu părinţii şi administraţia publică locală;
b) monitorizează implementarea descentralizării instituţionale;
c) organizează periodic întâlniri cu factorii de conducere din unităţile şcolare, pentru discutarea problemelor de actualitate;
d) participă la soluţionarea problemelor intervenite în unităţile de învăţământ de care răspund;
e) verifică aplicarea măsurilor prevăzute în planurile de acţiuni rezultate în urma inspecţiilor şcolare;
f) verifică şi actualizează bazele de date, verifică centralizarea situaţiilor statistice cerute şi transmise de şcoli, pe diverse probleme;
g) efectuează, în baza unui ordin de serviciu al inspectorului şcolar general, propriile controale în unităţi de învăţământ sau în colaborare cu alte instituţii;
h) menţine legătura permanentă cu instituţiile administraţiei publice;
i) evaluează anual unităţile de învăţământ de stat, particulare sau confesionale, după axele majore incluziune şi performanţă, în vederea realizării clasificării acestora pe unul dintre cele 5 niveluri: "Excelent", "Foarte bun", "Bun", "Satisfăcător" şi "Nesatisfăcător";
j) monitorizează unităţile de învăţământ care obţin calificativul "Satisfăcător" sau "Nesatisfăcător" în vederea ameliorării performanţelor;
k) asigură distribuirea în reţeaua şcolară a judeţului/municipiului Bucureşti a documentelor oficiale din domeniul învăţământului şi asigură circuitul informaţional;