Miscarea personalului didactic

ANUNȚ

În perioada de înscriere a candidaților la concursul național, sesiunea 2022 și de verificare și înregistrarea datelor în aplicație, s-a configurat o adresă de e-mail ( Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. ) dedicată concursului național, la care candidații au posibilitatea de a transmite solicitări privind organizarea și desfășurarea concursului.

 

GRASU Mariana
Inspectoratul Școlar Județean Ilfov
Managementul resurselor umane

ANUNT SEDINTA PUBLICA

Miercuri 8 septembrie, ora 9, la sediul ISJ ILFOV (Calea 13 septembrie nr 209) se va desfasura sedinta publica de repartizare pe posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, după cum urmează:

  1. repartizarea candidaţilor prevăzuţi la art. 86 alin. (13) care solicită detaşare la cerere, în ordinea descrescătoare a punctajelor;
  2. repartizarea candidaților conform prevederilor art. 103 alin. (1) şi (2) din Metodologie;
  3. ocuparea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, conform prevederilor art. 104 alin. (1) şi (2) din Metodologie;

COMPARTIMENTUL RESURSE UMANE

 

ÎN DATA DE 3 SEPTEMBRIE 2021 SE ORGANIZEAZĂ ȘEDINȚA PUBLICĂ DE OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE VACANTE/ REZERVATE ORA 9.00, LA SEDIUL ISJ ILFOV DIN CALEA 13 SEPTEMBRIE NR 209

Repartizarea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate în şedinţă de repartizare organizată la nivelul inspectoratului școlar, în ordine, după cum urmează:

a) repartizarea candidaților conform prevederilor art. 94 alin. (7) din Metodologie;

b) repartizarea candidaților conform prevederilor art. 96 alin. (3) din Metodologie;

Citește mai departe...

GRAFICUL SEDINTELOR PUBLICE ORGANIZATE DE ISJ ILFOV IN PERIOADA 1-13 SEPTEMBRIE

  1. Repartizarea candidaţilor prevăzuţi la art. 86 alin. (13), care solicită detaşare în interesul învăţământului sau la cerere în baza hotărârii comisiei paritare constituite la nivelul inspectoratului şcolar şi a punctajului stabilit în baza criteriilor din anexa nr. 2 la Metodologie;
    1. depunerea şi înregistrarea dosarelor candidaților;
      Termen: 1 septembrie 2021
    2. afișarea punctajelor la inspectoratele școlare;
      Termen: 2 septembrie 2021
    3. depunerea contestațiilor la punctaje la inspectoratele școlare;
      Perioada: 2-3 septembrie 2021
    4. soluționarea contestațiilor, afișarea punctajelor finale, analizarea cererilor în comisiile paritare constituite la nivelul inspectoratelor şcolare şi transmiterea listelor cuprinzând candidaţii pentru care se solicită avizul în vederea detașării la Ministerul Educației și Cercetării.
      Termen: 6 septembrie 2021
  2. Repartizarea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate în şedinţă de repartizare organizată la nivelul inspectoratului școlar, în ordine, după cum urmează:
    1. repartizarea candidaților conform prevederilor art. 94 alin. (7) din Metodologie;
    2. repartizarea candidaților conform prevederilor art. 96 alin. (3) din Metodologie;
      Termen 8 septembrie 2021
    3. repartizarea candidaţilor prevăzuţi la art. 86 alin. (13) care solicită detaşare la cerere, în ordinea descrescătoare a punctajelor;
      Termen: 8 septembrie 2021
    4. repartizarea candidaților conform prevederilor art. 103 alin. (1) şi (2) din Metodologie;
    5. ocuparea posturilor didactice/catedrelor rămase vacante/rezervate, conform prevederilor art. 104 alin. (1) şi (2) din Metodologie;
      Termen 8 septembrie 2021
    6. emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.
      Perioada: 3-10 septembrie 2021

 

Compartiment MRU Ilfov

 

Completarea în SIIIR, modulul “Resurse Umane”, a datelor privind încadrarea personalului didactic de predare titular în anul școlar 2021-2022

Vă transmit prezenta adresă solicitarea ME din adresa 32265/24.08.2021 (anexată prezentei) privind operarea datelor în aplicațía SIIIR la modulul “Resurse Umane” după cum urmează:

1. Completarea în modulul “Resurse umane” din SIIIR, a datelor privind încadrarea personalului didactic de predare titular din județul Ilfov , inclusiv a personalului didactic titular care beneficiază de rezervarea postului didactic/catedrei, în Sistem Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR).

Completarea în modulul “Resurse umane” din SIIIR, a datelor privind încadrarea personalului didactic de predare titular se realizează la nivelul unităților de învățământ, conform ghidulului anexat.

Termen: 2 septembrie 2021

La finalizarea operațíunilor vețí confirma, în scris, că datele introduse în SIIIR sunt verificate, complete și în concordanță cu realitatea, prin adresă asumată prin semnătură de către directorul unității. Adresa se transmite prin e-mail la: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. . Responsabilitatea privind completitudinea, corectitudinea și exactitatea datelor înregistrate în SIIIR revine directorilor unităților de învățământ.

Manualul de operare în https://www.siiir.edu.ro/siiir/ este ataşat prezentei adrese.

           

După realizarea acestui demers, Compartimentul Informatizare și Compartimentul Resurse Umane vor verifica corectitudinea informaţiilor operate şi vă vor contacta în eventualitatea unor erori.

Inspector Școlar General,
Prof. Adriana STOICA                                                           

Inspector Școlar General Adjunct,
Prof. dr. Ion DOGARU           

Inspectori școlari pentru managementul resurselor umane,
Prof. Mariana GRASU
Prof. Gheorghe STANCU

Consilier IAS,
Hodorogea Bogdan

Descarca Adresa privind Completarea în SIIIR, modulul “Resurse Umane”, a datelor privind încadrarea personalului didactic de predare titular în anul școlar 2021-2022

Graficul ședințelor de repartizare/ocupare a posturilor didactice 2021

20 august 2021

  • Ocuparea posturilor didactice, rămase vacante/rezervate, de către cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 63 din Metodologie;
  • Ocuparea posturilor didactice, rămase vacante/rezervate de către cadrele didactice titulare pentru care s-a propus detaşarea în interesul învăţământului, în anul școlar 2021-2022

Citește mai departe...

GRAFICUL ȘEDINȚELOR DE REPARTIZARE/OCUPARE A POSTURILOR DIDACTICE SESIUNEA 2021

4 AUGUST 2021  - Colegiul Național de Muzică ,,George Enescu” București, sector 1, str. General Gheorghe Manu, nr. 30
1)    Repartiția cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului / catedrei care au participat la concursul național, sesiunea 2021,
2)    Repartiția candidaților care au obținut nota minimum 7 la concursul național, sesiunea 2021,

5 AUGUST 2021 – Calea 13 Septembrie, nr. 209, sector 5, București
1)    Repartiția cadrelor didactice titulare conform art. 74 alin. (3) lit. c) (debutanți),
2)    Repartiția cadrelor didactice titulare conform art. 74 alin. (3) lit. d) (RA nesoluționată),
3)    Repartiția cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitatea a postului rămase cu norma didactică de predare incompletă conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit.e),
4)    Repartiția cadrelor didactice titulare, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit.f) sau 80 alin. (9).

PROGRAMUL DE DESFĂȘURARE A SEDINȚEI DE REPARTIZARE PE POSTURI / CATEDRE PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ DIN 4 AUGUST 2021

Repartiția cadrelor didactice care au obținut nota minimum 7 la Concursul pentru ocupare a  posturilor / catedrelor declarate vacante / rezervate în învăţământul preuniversitar 2021, se va desfășura la Colegiul Național de Muzică ,,George Enescu” București, sector 1, str. General Gheorghe Manu, nr. 30, după următorul program:

Citește mai departe...

ANUNȚ CONCURS NAȚIONAL DE TITULARIZARE 2021

Candidații care au optat pentru repartizare în două județe, se vor prezenta fizic într-unul dintre acestea și vor împuternici (notarial) o altă persoană pentru al doilea județ.

Subcategorii

Noutăți

Anunturi

Autentificare