Vă aducem la cunoștință că joi, 19 ianuarie 2017, ora 9.00, la sediul inspectoratului școlar, va avea loc ședința de instruire a secretarilor unităților școlare din învățământul preuniversitar de stat și particular.
Tematica instruirii cuprinde:
· Constituirea, încadrarea și vacantarea posturilor didactice/catedrelor din unitățile școlare pentru anul școlar 2017 – 2018, în conformitate cu prevederile Metodologiei-cadru de mobilitate a personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar în anul școlar 2017-2018, aprobată prin OMENCS nr.5739/14 11 2016;
· Calendarul mobilității personalului didactic de predare în anul școlar 2017-2018;
· Probleme curente.
În cazul unor situații speciale, directorul unității de învățământ va desemna un reprezentant care va participa la instruire.
INSPECTOR ŞCOLAR GENERAL,
Prof. Daniela BARBU
Inspector școlari,
Prof. Constantin SIMION
Prof. Mariana GRASU